GROEPSTRAININGEN Boksfit | Bootcamp indoor
Bootcamp outdoor | Bootcamp easy
Crossfit | Open gym

Groepstrainingen

Naast de personal training mag je onbeperkt gebruik maken van onze groepstrainingen onder leiding van een personal training onder het motto: ”Samen naar een gezonde levensstijl!” Deze groepstrainingen bestaan uit:

Boksfit

Een combinatie van conditie, kracht en coördinatie waar voeten, ogen en handen centraal staan. Ook worden er krachtoefeningen gedaan met eigenlichaamsgewicht zodat de gehele training een total body work-out is. Techniek stoten & trappen, tempovarianten op de bokszak en buddy sparringsessies zorgen voor het ultieme boksgevoel. Trek die bokshandschoenen aan, ont-stress en ga op een leuke manier aan de slag voor een fitter lichaam. Box ouwe!

Bootcamp indoor

Een intensieve circuittraining in de studio met ballen, touwen, elastieken, gewichten en wekelijks nieuwe trainingen zorgen ervoor dat jij weer plezier hebt in je training en waarbij krachtoefeningen centraal staan. Ook je conditie wordt hierbij op de proef genomen zodat het totaalpakket compleet is en jij in 60 minuten heerlijk alle spieren in je lichaam getraind hebt met deze functionele oefeningen. Door met tijd te werken in plaats van herhalingen is het voor iedereen eerlijk. Zo kan je dus op je eigen niveau sporten en heerlijk afgetraind de studio verlaten met een big smile!

Bootcamp outdoor

De ideale formule om weer fit te worden en je voor te bereiden op een Obstacle run (Strong Viking Run). De trainingen worden namelijk heerlijk in de buitenlucht gegeven (rondom de studio) op een leuke en intensieve manier. Ook de variatie wekelijks zorgt voor een optimale spierprikkeling met trainingen zoals; boksen, eigen lichaamsgewicht, high intensity training, power, core stability, circuittraining en spel. Een gemiddelde hardloopconditie is wel vereist en deze les zal ook doorgaan als het een beetje regent. Oude sportieve kleding aan, verstand op 0 en op een leuke wijze buiten aan je fitheid werken! Ga je de uitdaging met onze drillinstructors aan?

Bootcamp easy

Vitality of Vitaliteit; [Nederlands] mate waarin iemand krachtig en energiek is of levenskracht. ’’Je geestelijke en lichamelijke vitaliteit verhogen door te sporten’’.

De oplossing voor ouderen, leden met een blessure of de startende sporters. Deze Bootcamp easy groepstraining zorgt voor het aanleren van een goede techniek en houding bij het maken van functionele spierversterkende oefeningen (lees; Bootcamp indoor). De trainingen dragen bij aan een betere balans, uithoudingsvermogen, kracht, lenigheid en coördinatie. We weten dat elk mens en lichaam anders is en zullen daar als personal trainer ook rekening mee houden!

Crossfit

Is een training die gewichtheffen, atletiek en gymnastiek en tempo training combineert in één trainingsvorm op power niveau. Gedurende de training worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier in een hoge intensiteit zo snel mogelijk uitgevoerd (circuitvorm). De oefeningen bestaan voornamelijk uit natuurlijke lichaamsbewegingen zoals duwen, (op)trekken, stoten, werpen, tillen, springen, klimmen en rennen in een work-out of the day (WOD). Met deze trainingsvorm stimuleren we het cardiovasculaire systeem, explosieve kracht en de vetverbranding.

Flex & Power

Flexibiliteit oftewel het soepel en lenig houden van je spieren en gewrichten. In onze studie wordt er veel tijd besteed aan over en onder-actieve spieren die er voor zorgen dat ons lichaam in balans zou moeten blijven! Maar door compensatiegedrag is dit vaak niet het geval waardoor klachten/ blessures kunnen ontstaan.

De training gaat dieper op deze stof in door de onder-actieve spieren te trainen/ versterken met krachtoefeningen in de vorm van Power training en de over-actieve spieren te ontspannen d.m.v. stretching (mobiliserende en Yoga oefeningen) en foamrollen (hier eindigen we de training dan ook mee). Namasté!

Open gym

Zelfstandig aan de slag met een programma van je coach. Pure krachttraining (Powerliften)! Het verbeteren van je spierkracht door een programma voor optimaal resultaat. Voor de beste meting is de training daarom ook een aantal weken hetzelfde en houd je je scores & PR (persoonlijk record) bij in een schriftje of in de app. Haal het maximale uit je spieren, train met buddy’s en werk met herhalingen i.p.v. tijd. Show me you’re muscles!

Kan ik je helpen?

Laat hieronder uw gegevens achter voor een gratis adviesgesprek. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Direct een afspraak inplannen? Bel dan naar 06 228 364 54.

Bel mij terug!

SAMEN NAAR EEN GEZONDE LEVENSSTIJL?