Groepstrainingen

Naast de personal training mag je onbeperkt gebruik maken van onze groepstrainingen onder leiding van een personal training onder het motto: ”Samen naar een gezonde levensstijl!” Deze groepstrainingen bestaan uit:

Bootcamp indoor

Een intensieve circuittraining in de studio met ballen, touwen, elastieken, gewichten en wekelijks nieuwe trainingen zorgen ervoor dat jij weer plezier hebt in je training en waarbij krachtoefeningen centraal staan. Ook je conditie wordt hierbij op de proef genomen zodat het totaalpakket compleet is en jij in 60 minuten heerlijk alle spieren in je lichaam getraind hebt met deze functionele oefeningen. Door met tijd te werken in plaats van herhalingen is het voor iedereen eerlijk. Zo kan je dus op je eigen niveau sporten en heerlijk afgetraind de studio verlaten met een big smile!

Bootcamp outdoor

De ideale formule om weer fit te worden en je voor te bereiden op een Obstacle run (Strong Viking Run). De trainingen worden namelijk heerlijk in de buitenlucht gegeven (rondom de studio) op een leuke en intensieve manier. Ook de variatie wekelijks zorgt voor een optimale spierprikkeling met trainingen zoals; boksen, eigen lichaamsgewicht, high intensity training, power, core stability, circuittraining en spel. Een gemiddelde hardloopconditie is wel vereist en deze les zal ook doorgaan als het een beetje regent. Oude sportieve kleding aan, verstand op 0 en op een leuke wijze buiten aan je fitheid werken! Ga je de uitdaging met onze drillinstructors aan?

Boxfit

Waarbij een combinatie van conditie, kracht en coördinatie van voeten, ogen en handen centraal staan. Ook worden er krachtoefeningen gedaan met eigenlichaamsgewicht zodat de gehele training een total body work-out is. Trek die bokshandschoenen aan, ont stress en ga op een leuke manier aan de slag voor een fitter lichaam.

CrossHit

Is een mix van Crossfit & High intensity training die gewichtheffen, atletiek en gymnastiek
en tempo training combineert in één trainingsvorm op power niveau. Gedurende de training worden functionele bewegingen op een gevarieerde manier in een hoge intensiteit zo snel mogelijk uitgevoerd (circuitvorm). De oefeningen bestaan voornamelijk uit natuurlijke lichaamsbewegingen zoals duwen, (op)trekken, stoten, werpen, tillen, springen, klimmen en rennen in een work-out of the day (WOD). Met deze trainingsvorm stimuleren we het cardiovasculaire systeem, explosieve kracht en de vetverbranding.

Box & Crosskids

Een circuittraining voor kinderen vanaf 8 jaar waarbij bewegen en plezier maken centraal staan. Denk hierbij aan leuke estafette, circuit, spel en rekenvormen etc. We gebruiken dan ook zeer lichte gewichten en maken veel herhalingen om het krachtuithoudingsvermogen te prikkelen waarbij het kind er fitter, zelfverzekerder en motorisch op vooruit gaat! Fun staat dan ook helemaal voorop in deze les en top dat het ook nog eens bijdraagt aan hun gezondheid en cognitieve vaardigheden.

Flex & Core stability

Flexibiliteit oftewel het soepel en lenig houden van je spieren en gewrichten. In onze studie wordt er veel tijd besteed aan over en onder-actieve spieren die er voor zorgen dat ons lichaam in balans zou moeten blijven! Maar door compensatiegedrag is dit vaak niet het geval waardoor klachten/ blessures kunnen ontstaan. De training gaat dieper op deze stof in door over-actieve spieren te ontspannen d.m.v. stretching en foamrollen hier starten we deze training dan ook mee en de onder-actieve spieren te trainen/ versterken met krachtoefeningen in de vorm van Core training.

Een training puur gericht op het versterken van de buik, rug en bekkenbodemspieren. Simpel gezegd is de core stability de mate waarin de kern van het lichaam in staat is om het gehele lichaam in balans te houden. Het doel van de oefeningen binnen deze vorm van training is het verhogen van de stabiliteit en lenigheid, het aanleren van een betere houding en het verbeteren van communicatie tussen spieren en zenuwen.

Strength & Power

Pure krachttraining (Powerliften)! Het verbeteren van je spierkracht door een programma zeker 1 a 2 keer per week te volgen voor optimaal resultaat. Voor de beste meting is de training daarom ook een aantal weken hetzelfde en houd je je scores & PR (persoonlijk record) bij in een schriftje. Haal het maximale uit je spieren, train met buddy’s en werk met herhalingen i.p.v. tijd. Show me you’re muscles!

Vitality

Vitaliteit; [Nederlands] mate waarin iemand krachtig en energiek is of levenskracht. ’’Je geestelijke en lichamelijke vitaliteit verhogen door te sporten’’.

De oplossing voor ouderen die op een leuke wijze willen werken aan hun gezondheid in groepsverband met een personal coach. Deze personal trainer zorgt voor het aanleren van een goede techniek en houding bij het maken van functionele spierversterkende oefeningen. Wij zijn die stok achter deur en zullen je altijd positief motiveren en stimuleren! De Vitality trainingen dragen bij aan een betere balans, uithoudingsvermogen, kracht, lenigheid en coördinatie. We weten dat elk mens en lichaam anders is en zullen daar als personal trainer ook rekening mee houden. Dit doen we door middel van een gratis intake gesprek en na de trainingen is er natuurlijk altijd tijd voor een kopje koffie of thee!

Kan ik je helpen?

Laat hieronder uw gegevens achter voor een gratis adviesgesprek. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Direct een afspraak inplannen? Bel dan naar 06 228 364 54.

Bel mij terug!

SAMEN NAAR EEN GEZONDE LEVENSSTIJL?